Pages

Monday, September 27, 2010

Väike sähvatus ka laadamüügist

Tahan lihtsalt ära mainida, et inimesi on ka igasuguseid.
Väga tihti kohtab neid, kes otsivad mingi kindla riietuse juurde ilusat aksessuaari. See on täiesti mõistetav. Aga vahest paneb küll ahhetama, kui näpitakse 25-krooniseid kõrvarõngaid ja arutletakse valjult, et millise pluusi juurde need küll sobida võiks. Kas siis tõesti ei või nii odavat asja lihtsalt sellepärast ära osta, et see on ilus? Mis sest et need sinised kõrvarõngad rohelist pluusi kandes kõrva paned. Ma ei ootagi, et sa minu ehetega presidendiballile läheksid.
Ja selliseid tragikoomilisi situatsioone on ette tulnud pea igal laadal mitu korda.

Tahaks muidugi rohkematest laadakogemustest rääkida, aga kuna minu suure rännakutekakistuse nimi on Hiiumaa, siis kahjuks ei saa ma endale lubada näiteks igasugu Palamuse või Türi laatasi. Kuna transport nendesse kohtadesse on üksjagu kulukas, siis ei tasu neist laatades osavõtmine üldse ära. Seisad "rõõmsalt" leti taga ja hoiad hinge kinni, et saaks vähemalt bensuraha ja praamipileti jagu raha tagasi... Tänan, ei! Risk on liiga suur.

2 comments:

  1. Hm...kui sa kunagi lähed mõnele laadale, peaksid nendele "arutlejatele" andma nimekaardi kodulehe aadressiga, et kui nad peaks ümber mõtlema vms( ja miks mitte ka niisama möödakäiatele). Siis saad ka äri teha, kui sa tagasi kodus oled :D. (Mul on muidugi hea rääkida, sest ma ise pole siiamaani asja nii viitsinud käsile võtta, et hakkaks müüma vms)

    ReplyDelete
  2. Ega see kaardi jagamine ka suurt rikkust majja too. Olen neid küsimise peale jaganud, aga tolku ei miskit. Vaevalt see kõhklejagi siis kaarti saades rohkem ostma hakkab.

    ReplyDelete