Pages

Sunday, September 19, 2010

tujukriis

Mulle tuli tujukriis peale. Ehteid juba natuke isegi tahan teha ja kui ilm lubab, siis pildistan ka. Aga siit arvutist neid edasi postitustesse, müügiportaalidess jne on raske saata. Mitte ei viitsi pilte croppida, suurust muuta ja siis üles laadida. Ja sealjuures tuleks teha iga ehte puhul õige otsus, kuhu need pildid üles laadida.
Kas blogisse?
Või Disainimajja?
Või DaWandasse?
Ja iseloomustavat teksti ei viitsi ka enam üldse teha.
Ja hinda ei viitsi ka üldse igale ehtele eraldi välja mõelda.
Ja üldse oleks mul hea meel, kui keegi teine võtaks müügikohustuse enda kanda. Sest ma ei viitsi iga kord, kui keegi midagi tellida tahab, oma kontonumbreid jagada ja siis hiljem kontrollida, kas ülekanne on ikka tehtud. Ja siis tellija postiaadressi lunida, sest paljud arvavad, et aadressi jagamine pole elementaarne tegevus. Arvatakse vist, et olen selgeltnägija ja tean ilma aadressitagi, kuhu pakk teele panna.

Kahjuks pole mul ühtegi tuttavat ka, kes töötaks suures naiskollektiivis, et annaks posu ehteid talle tööle kaasa. Ja laatadel käik läheb ka liiga kulukaks, kuna meri on vahel. Alati tuleb vaadata, kus saaks öömaja (enamasti kaheks ööks), bensiini kulub ka tublisti ja praamipilet pole ka mitte odav lõbu. Ja see kõik eeldab seda, et pean kõvasti hindasi tõstma, ent kas siis oleks jälle ostjaid.
Ütleme nii, et neid "aga"sid on päris palju, mille üle viriseda.
Peab vist tõsiselt mõtlema mingile uuele hobile, millega oleks kõik palju lihtsam...

No comments:

Post a Comment