Pages

Thursday, September 30, 2010

Olen jälle millestki valesti aru saanud

Isetegijas on ehete müügikogemuste jaoks eraldi teema ja lugesin sealt täna välja, et nii mõnigi kasutaja teeb neti teel päris korralikult müügitehinguid. Laatades saan veel kuidagi aru, aga et nad ka neti teel hästi teenivad.
Minul on läbi oma blogi kolme aasta jooksul ainult paar korda tellimust esitatud. Seda müstilisem on see, et teistel nii hästi läheb. Ma tahaks ka, et mul paremini läheks. Ega mul siin väikesel Hiiumaal suurt laatade ja käest-kätte müügi võimalust ka ju ole.
Tekib küsimus, et kuidas kliendid leiavad teiste blogid ja kodulehed üles, aga minu oma ei leita.
Või on asi minu ehetes, pole piisavalt atraktivsed või mis?
Või on asi hindades? On need siis liiga kõrged või liiga madalad?
Kus ma siis ennast reklaamida saaks, et oleksin ka potensiaalsetele klientidele nähtav?

Igatahes on see info seal foorumist täiesti müstiline ja vajab kindlasti edaspidi uurimist, et saaksin oma küsimustele vastused.

4 comments:

  1. Ma arvan, et asi on ikkagi reklaamis. Pead olema kogu aeg ja igal pool jne, et inimesed teaks ja ära ei unustaks jne.

    Jätkuvalt on hea rääkida aga keeruline teha :/.

    Aga ära unusta mu pakkumist, mis ma kunagi tegin ;).

    ReplyDelete
  2. Sorry et ma pole sulle öelnud, aga olen sinu pakkumise variandi põhjalikult läbi kaalunud ja otsuse juba ära teinud. Ja vastus on hetkel eitav. Kui tahad teada, miks negatiivne, siis võin sulle mailile põhjenduse ka saata:D

    Aga selle reklaami koha pealt tahaks küll teada, kus ja millal peaks end reklaamima, et ma kõigile leitav oleks. Ütleme nii, et uurimustööd on mul veel selles osas küllaga:D

    ReplyDelete
  3. Pane algatuseks Isetegija blogisse rohkem oma asju üles. Seal on hämmastavalt suur külastajaskond. Muid asju tellitakse küll blogide põhjal, äkki ehteid ka.

    ReplyDelete
  4. Ma kunagi isegi alustasin isetegias blogimist, kuid minu suureks pettumuseks kadusid ühtäkki ära kõik minu postitused ja sellest hetkest loobusin ma sealsest blogimisest. Ja sealne süsteem mulle ka üldse ei meeldi. Aga kui sa arvad, et sellest siiki tolku on, siis äkki peaks uuesti proovima.

    ReplyDelete