Pages

Sunday, March 13, 2011

krdi ameeriklased üldse :X

Nonii, ongi järjekordselt üks negatiivse lahendusega ameeriklasejuhtum (vt teema algust paar postitust allapoole).
Saatsin talle teate selle kohta, et ootan oskjoni eest tasumist ja tema vastas, et pole pakkumist üldse teinudki. Arvas, et tema väike laps pääses vahepeal arvutisse. Saan iseenesest aru küll, kui lapsed arvutis võimust kipuvad võtma (mul omal sama seis ju), ent alati on võimalik oma arvuti selliselt seadistada, et see ei jätaks paroole automaatselt meelde. Nii ei pääse lapsed ka sinu kontot kuritarvitama.

Kuna olen ülimalt laisk ja eriti praegu (ca kuu enne sünnitama minekut) on pea pulki täis, siis ei viitsi temaga rohkem üldse vaielda, mis sellest, et minule läks tema lapse lollus maksma 0,45$ ja sinna läheb lisaks veel ka 0,64€, kuna minu virtuaalkaart sai 13. märtsil läbi ja kui ebay oma osa küsima hakkab, siis peab uue kaardi tegema. Edaspidi kavatsen hakata ebay'd kasutama ainult ostmiseks mitte müümiseks.

Huvitav, mida teised minu asemel teeksid. Olen täitsa segaduses, sest 90% müügitehingutest ameeriklastega on seotud mingi negatiivse seigaga. 50% tehingutest on lõppenud kahjumiga. Kas loota sellele, et õnn pöördub ja jätta alles Etsy, DaWanda ja Ebay müügikanalid või panna need järgmise ebaõnnestumise hirmus ruttu kinni? Ausalt! Ma vajan siinkohal teiste abi otsuse langetamisel!

No comments:

Post a Comment