Pages

Friday, March 11, 2011

Disainimaja kutuur

Nonii, see juba täna hommikul mul teine postitus siin:)

Aga midagi ei ole teha, kui midkit hingel närib ja vajab välaelamist.
Kuna mul on poeke Disainimajas (millest ma alguses üldse lugu ei pidanud, kuid nüüd on enam-vähem ok), siis käin tihti piilumas ka oma konkuretnte. Tegelikult ütleks, et enamus ehteid on seal väga ilusad ja tunduvad juba kogenumate ehtemeistrite kätetööd olevat, nii et ehk on ka kvaliteetsed. Ent häirima on hakanud see, et kui tahad vaadata rubriikide kaupa erinevaid asju (nt kaelakeerubrii, kõrvarõngaste rubriik, komplektide rubriik), siis vaatavad tihti ühed ja samad asjad sealt vastu.
Et kui ma nüüd paneksin end mõtteliselt ostja rolli, siis näiteks kõrvarõngaste rubriigis vaataskin hea meelega siiski ainult kõrvarõngaid mitte ehtekomplekte. Sama ka kaelakeedega. Ja kui ma tahaksin osta ainult käevõru, siis ei soovi ma sinna juurde kaelakeed ja kõrvarõngaid. Selline "ühe-komplekti-lisamine-igasse-rubriiki" pole ostjate suhtes ju tegelikult aus. Loomulikult on müüjad huvitatud sellest, et nende tooted igale sihtgrupile võimalikult nähtavad oleksid, kuid kas see sihtgrupp alati sellest huvitatud on, ei ole kindel. Ega siis ilma-asjata ole komplektide jaoks eraldi rubriiki, et nendega ei peaks ummistama teisi teemasid.

Kui mina näiteks komplekti Disainimajja üles panen, siis panen selle kuulutuse ainult komplektide nimekirja. Ma ei näe mingit mõtet seda kõrvarõngaste rubriiki panna, kuna komplekti puhul on tegemist millegi enamaga, kui ainult kõrvarõngad.
Toome võrdluseks näiteks Osta.ee lehekülje, kus kõrvarõngaste rubriigist naljalt komplekte ei leia. Miks peaks siis Disainimajas asjad teistmoodi olema?

1 comment:

  1. Just praegu turgatas pähe, et osta.ee-s on lisakategooriasse kuulutuse ülespanek tasuline. Sama asi võiks kehtida ka Disaninimajas.

    ReplyDelete