Pages

Friday, March 11, 2011

Järjekordselt ameeriklane:X


Et nagu mulle eelmise aasta lõpu juhtumist veel vähe oleks, pean ikka veel aeg-ajalt saama õli tulle valada. Kuna mul seni on ebay'ga ainult head kogemused olnud, siis julgen vahest sinna oma ehteid müüki panna. Aga nüüd on siis järg sealmaal, et ka sealne keskkond hakkab mõru maiku juurde võtma. Igatahes pole see ju üldse normaalne, et oksjon lõppes juba 8 päeva tagasi ja oksjoni võitja pole mulle veel ülekannet teinud ega ka mingit teadet selle kohta saatnud, miks ta maksta ei saa.
Praeguseks ei oskagi kohe midagi muud antud teema juurde lisada, kui et see juhtum ka nüüd positiivse lõpuga lahendust ei leia, siis eemaldan ma kõik asjad selliste kohtade pealt müügist, kus ameeriklased saavad ostutehinguid sooritada. Ei tea, kas see ongi nende rahvusik eripära, et igal ühel on negatiivne kiiks ostu sooritamise juures? Või oskan mina ainult neid totakaid ligi tõmmata?
Mul on siiani olnud ainult üks probleemideta kulgenud müügitehing ameeriklasega, ülejäänudega on alati mingi suurem või väiksem jama. Kuigi ma ei müü just iga päev välismaalastele oma ehteid, hakkab ikkagi selline asi lõpuks närvidele.

No comments:

Post a Comment