Pages

Wednesday, December 1, 2010

Krdi ameeriklased

Panen vist oma Etsy poe kinni, kui ameeriklased inimese moodi suhelda ei oska.

14. novembil ostis üks ameeriklanna minult sealt kaudu ühe kaelakee ja maksis Paypal kontole. Kuna aga tal oli Etsy kontol ja Paypalis aadressid täiesti erinevad, siis ei teadnud ma, millisele aadressile pakki saata. Küsisin temalt seda läbi Etsy conversationi mitu korda ja saatsin lõpuks kirja e-mailile ka, kuid ei mingit vastust ei saanud.
Täna arvas see sama ameeriklanna, et kuna ta pole pakki saanud, siis võtab oma raha minu kontolt tagasi. Probleemi kirjelduseks väitis, et pole minult ühtegi teadet paki hilinemise kohta saanud. Nii ülbelt siis kohe!
Saagu siis oma rahaga õnnelikuks, olgu või teiste inimeste õnne arvelt. Mulle ei maksa keegi tagasi kuulutuse lisamise tasu ega ka vaheltkasuprotsenti, mille Etsy omale võttis:(

Ükskord varem oli mul ka probleem ühe ameeriklasega. Tema nimelt ei taibanud oma pakile postkontorisse järgi minna, vaid ootas kodus õndsalt, millal pakk sülle visatakse. Aga õnneks oli ta niipalju asjalikum ja küsis enne minult, kuhu pakk jääb, mitte ei hakanud kohe raha tagasi võtma. Ja seekord sai juhtum positiivselt lahendatud. Kokkuvõtteks olime mõlemad õnnelikud:)

Aga ühte ma ütlen. Kui mul veel üks ameeriklane vähegi probleeme tekitab, siis panen oma Etsy poe igaveseks kinni.

No comments:

Post a Comment