Pages

Thursday, December 16, 2010

krdi ameeriklane vol 2

Mul lihtsalt on vaja oma emotsioonid hetkel välja elada ja seepärast ärge pange pahaks, kui mõni krõbedam sõna sisse tuleb.
Aga hinge ajab ikka täis küll selle kuradima ameeriklase käitumine, kellest paar postitust allpool juttu olen teinud.
Nüüdseks on ta PayPalis minu peale kaevanud, et olen petis ja et tema pole mingit infot saanud selle kohta, et olen talle paki teele pannud. Ometi saatsin paki juba 7-ndal ära ja saatsin talle kohe ka läbi Etsy conversationi teate paki jälitamisenumbriga. Eile õhtul siis uurisin uudishimust, et kas ta on juba paki kätte saanud, kuid minu üllatuseks on ta selle asemel, et mulle vastata, pöördunud kohe PayPali poole, et mind petiseks tembeldada ja nõuab oma taha tagasi. Oleksin talle hea meelega enda närvide säästmise nimel ka selle summa tagastanud, kuid kuna mu Paypali konto on tänu temale hetkel miinustes, siis ma ei saa talle raha tagastada. Ja millegipärast ei õnnestu mul ka seda miinust sealt kontolt likvideerida. Ja tänu sellele mõtlesin, et ma ei kavatsegi nii kergelt alla anda ja kaebasin tema peale edasi. Eks näis, mis edasi saab.
Loodan, et mul läheb see õnneks, sest kui ameeriklane inimese moodi suhelda ei oska, siis peab talle ju ometi samaga vastama. Inimlik oleks olnud enne igasuguste kaebuste esitamist minu enda käest uurida, kuhu pakk jääb. Hoolimata sellest, et saatin talle mitu kirja aadressi täpsustamise küsimustega, millele ta ei reageerinud. Loomulikult oleks temast palju viisakam olnud kohe minu kirjadele vastata, mitte oodata 2 nädalat ja seejäärel kukkuda kohe kaebama.
Ja see pole ka mingi vabandus, et ta pole vahepeal oma Etsy kontol kontrollimas käinud, kas on mõni teade tulnud või mitte. Omadest kogemustest võin öelda, et iga uue teate puhul tuleb sama sisuga sõnum ka otse mailile, nii et see ei oleks kuidagi saanud mäkamata jääda. Ja pole näiteks minu süü, kui tema postkast juhuslikult umbes oli ja ta maile kätte ei saanud. Kas mina peaksin tema postkastis rämpsu kustutamas käima või?
Häid jõule sulle, faking ameeriklane!

2 comments:

  1. väga ehe ja aus postitus :) igastahes tekitas see huvi Sinu tegemiste vastu :) Jõudu suhtlemisel!

    ReplyDelete