Pages

Tuesday, December 28, 2010

faking ameeriklase saaga lõpp või uus algus

Täna tuli siis minu postkasti teade, et PayPal otsustas siiski sellele ameeriklasele raha tagasi anda:( . Hoolimata sellest, et andsin neile paki jälitamise numbri ning mulle tundus, et nad suutsid selle paki olemaslu kuidagi tuvastada, mis sellest et pühade tõttu pole see veel sihtkohta jõudnud. Mina pole selles ju ometi süüdi, et postiteenus nii aeglane on. Aga täna otsustasi siiski PayPal ostja kasuks. Kas see on neil siis mingi rusikareegel, et müüja polegi inimene? Suutsin ju ometi oma õigsust tõestada, aga ikkagi jäin süüdi:(
Nüüd ei teagi kohe mida teha. Pakk on ometi ära saadetud ja rahast olen ka ikkagi ilma. Tegelikult on õhkõrn võimalus see PayPali otsus veel omakorda edasi kaevata, aga kas ma üldse viitsin jamada. Jube kulukaks on see mulle juba seniks läinud, sest üksnes Paypali konto positiivseks tegemine läks mul vähemalt 10 krooni maksma (uue virtuaalkaardi avamine). See suur raha vaesel ajal.

See ameeriklane on ikka täiega või sees, kui paki ükskord kätte saab. Ei tea, kas tal häbi ka hakkab või mingeid süümekaid üldse tekib, sest 18-dollarilise kaelakee sai ta ju nüüd täitsa muidu ja saatmiskulu tuli ka lisaks veel minu taskust. Panin veel väikese üllatuskingituse ka paki sisse (jõulukuljustega kõrvarõngad). Kas on võimalik, et tal siiski natue südant sees on ja mulle uuesti raha tagasi kannab?

Karta on, et olen siiski kõgest täiega ilma. Huvitav, kui ma Eesti Posti poole pöördun, kas neil on võimalik teha nii, et nad laseksid kohe paki tagasi mulle suunata, enne kui see õeluskoti kätte jõuab. Ega see mulle rõõmu küll tee, kui ta ka lõpuks selle eest maksab. Praegu teeks kõige rohkem rõõmu teadmine, et ta seda kaelakeed kunagi ei näe.


HEAD VANA AASTA LÕPPU SULLE, FAKING AMEERIKLANE!

1 comment:

  1. Paki saatus on hetkel järgmine. Ootab teine alates 14. jaanuarist mingis Cambridge postkontoris seda ameeriklast.
    Uurisin küll Eesti Postist ka seda varianti, et kas on võimalik pakki tagasi saada. Sain jaatava vastuse. Pidanuksin selle jaoks vaid avalduse kirjutama ja 25eeku maksma, ent samas ei osanud keegi öelda, kus kohas mu pakk üldse olla võib. Seega jätsin avalduse kirjutamise ära, sest kartsin, et raiskan avalduse peale jälle palju raha ära ja pakki ikkagi ei näe. Aga on imet! Peaaegu poolteist kuud hiljem on see siiski imekombel sihtkohta jõudnud. Ameeriklaste postisüsteem vist veel hullem kui meil.

    ReplyDelete