Pages

Sunday, July 18, 2010

laat läbi!

Eilne päev läks mul hästi pikaks. Päev oli palav, müüjaid oli palju ja ostjaid samuti. Aga mis kõige tähtsam! Tuju oli ülihea. Mis sellest, et mu huuled on päikese käes ära põlenud, kõrvad sügelevad ja õlal nahk punane (ei tulnud selle pealegi, et päeike võtab läbi pluusi ka).

Ja ega pärast laata kohe koju saanud. Kõigepealt oli vaja 8 kasti jäätist ühest kohast teise transportida ja siis maasikaid korjama minna. Vennaraasuke ka kaugelt Rootsimaalt vahelduseks koju sattunud.

Vot sellise suure roosipõõsa taga olime meie oma ehetega "peidus". Õnneks pakkus põõsas mingi osa päevast meile varju ja lõhnas meeldivalt terve päeva. TAHAME JÄRGMISEL AASTAL KAAAA SAMA KOHA PEALE!



Ja selline oli minu tänavune väljapanek. Rahvas tungleb parajasti Rita leti ees, aga egas ma oleks saanud siis enda väljapanekust sel hetkel pilti teha, kui rahvas minu leti ära varjab. Noh ja lisaks oleksin pidanud sel hetkel ikkagi leti taga seisma, mitte leti ees.





Piisas sellest, kui vaatasin korraks üle õla ja nägin laadalaval toimuvat. Hetkel esineb ansambel IIUKALA ja esitavad Euru kaerajaani. Tantsusammud olid publikul selged juba 26. juunil toimunud Hiiumaa Laulu- ja Tantsupäevast, kui neid tanstusamme kogu rahvale õpetati. Üllatav oli see, et eilse palavusega rahvas nii hoogsalt sellele laulule kaasa hakkas tantsima.

No comments:

Post a Comment