Pages

Friday, July 2, 2010

Kummardus Lariatale tema hinnakujundusepostituse eest!

Vaadake ka seda postitust http://www.isetegija.net/index.php?ind=blog&op=home&idu=18715
Kerige lariata blogis lehte natuke allapoole, 3.juuni postituse juurde.

Ja nüüd vaadake minu ehete hindasid, mis on minu müügiblogis http://www.jutaehted.blogspot.com/
Need ei jää igavesti selliseks! Olen ilmselgelt oma tööd alahinnanud. Hinna kujundamisel olen arvestanud vaid ajakulu ja materjale, aga tööriistade amortisatsiooni pole näiteks arvestanud. Siis pole ma arvestanud ka fotografeerimise ja pilditöötluse ajakulu ning seda, kui kaua mul kulub aega nende üleslaadimisele. Lisaks pole ma arvestanud pakendamise ja sildistamise aega ja pakendi kulu. Ka pakendid on mul puhas käsitöö. Teen ise taaskasutatavast materjalist kinkekotikesed.









Ja väga palju aega on kulunud selleks, et sobivaid materjale välja vaadata. Kuigi tänapäeval saab kõike netist tellida, kulub siiski kaubaga tutvumiseks üüratu aeg. Tegelikult enamus minu ajast just internetis ära kulubki. Alati, kui ma netipoes helmeid või tarvikuid näen, pean juba mõttes sellest mingi asja valmis tegema. Mõttes käib tegevus küll natuke kiiremini, kui käte vahel, aga kui igat helmest niimoodi läbi mõelda, siis kulub aega väääääga palju.

Viimased kulutused olid näiteks üpriski suured (amortisatsiooni vallas). Nimelt olime sunnitud ostma uue fotoka, kuna vana otsustas ketsid karpi panna.
Ja tangid, mis on mind auga juba 2 aastat teeninud, on hakanud natuke logisema. Seega pole kaugel ka see aeg, kui pean need uute vastu välja vahetama.
Ja 2 heegelnõela olen juba pilbasteks heegeldanud. Need ju nii peenikesed (0,5mm), mida mina oma töös kasutan.

Ja hindasi kavatsen tõstma hakata juba üksnes austusest teitse käsitöömeistrite vastu, et ma ei solgiks turuhindasi ära. Vot nii! Käsitöö ongi kallis ja kui kellelegi need hinnad ei meeldi, siis ostku hiinlaste edevust:)

Täna ma veel oma ehete hindasi ei mitmekordista, nii et kasutage kõik võimalust tellida minult asju enne, kui need kallimaks lähevad.

1 comment: