Pages

Sunday, September 4, 2011

Kas mäletate seda postitust?
Tundub, et ma ei saa neist ameeriklastest ikka ei üle ega ümbert.
Saatus maksis mulle täiega kätte, sest tõotasin endale, et ei hakka enam ameeriklastega üldse jamama, kuid täna katsetasin siiski eBay'sse midagi müüki panna. Aga paar tunnikest hiljem uuesti arvuti taha istudes tabas mind üllatus postkastis. Seal oli teade eBay'lt selle kohta, et minu konto on peatatud.

Tuli välja, et selle müümata asja eest oleksin pidanud juba ammu komisjonitasu maksma. Kust mina, lihtsurelik, oskasin selle peale tulla, et ma pean ise kusagilt karu k..a august seda maksmislinki ise otsima hakkama. Ootasin ju arvet (nagu osta-ee's) ja kuna pakkumise tegija ju tegelikult seda asja ei tahnud, ei teinud ta ka ülekannet. Arvasin, et see on eBay meeskonnale näha (mulle ju oli) ja nad tühistasid selle komisjonitasu. Aga näe, tutkit!

Maksin nüüd siis selle komisjonitasu ära. Kohe automaatselt pole peatatus lõppenud, kuid ehk on hommik õhtust targem. Ma ei kujuta üldse ju ette, kuidas seal asjad käivad. Pakkumisi on miljon korda lihtsam teha. Pakud; võidad; maksad ja varsti on pakk postkastis. Miks siis müümine nii keeruline peab olema 8( ?

Oeh, nagu Mare Peterson tavatseb öelda.... "Lase vabaks, lase vabaks, lase vabaks......."


1 comment:

  1. Olen nüüdseks juba oma kontoga tükk aega jamanud. Mitu korda olen küsinud, miks konto on peatatud. Ühe korra sain vastuseks, et turvalisuse (ehk siis minu enda huvides) tagamiseks peaksin saatma neile faxiga oma dokumendist koopia, et nad saaksid minu aadressi konto registreerimisaadressiga võrrelda. No mida hekki!!! Esiteks kus karu kakaaugust ma selle faxiaparaadi välja võlun ja teiseks pole mul ühelgi isikut tõendaval dokumendil aadressi.
    Nii ma neile muidugi vastasingi (natuke viisakamalt, ilma karudeta) ja küsisin, et kas ei oleks äkki siiski võimalik kontot uuesti avada ilma et ma peaksin oma koopiaid saatma. Lisasin veel, et ma ei usalda sellist asja eriti, sest nii võib kes tahes minu identiteedi ära varastada.
    Vastuseks sain krija, kus nad mainivad, et neil pole aega minu probleemi lugeda ja tahavad, et ma helistaksin klienditoe telefonile. Et siis lobiseda on neil aega maa ja ilm, aga lugemiseks mitte sekunditki.
    Otsustasin siiski uuesti kirja teel vastata ja mainida, et Eestist helistamine pole just mitte kõige odavam lõbu ja ehk nad ikka aksepteerivad sõnumitega suhtlemist. Vastuseks sain jälle sama sisuga kirja (teevad copy-paste), kus neil pole aega lugeda, ma muudkui helistagu.

    Mul hakkab varsti kannatus katkema. Samas oma kontost ka väga loobuda ei tahaks. Aga nahast välja pugema ja ekstra kulutusi tegema ka ei hakka selle nimel. Kui nad oma jonni ei jäta, siis jäävad nad lihtsalt ühest heast kilendist ilma.

    ReplyDelete