Pages

Tuesday, January 18, 2011

Esimesed klambrid ja sõrmused


Need on minu elu esimesed sõrmusekatsetused. Enamus neist on tehtud eelpainutatud sõrmusetraadile, kuid ma ütleks, et see suurus sobib vist pigem lastele kui minusugusele vorstikestega tädikesele. Läbimõõduks sain joonlauaga mõõtes 15mm, kuid eks punnitab natukene jämedamale näpule ka ümber. Vähmalt pole seda ohtu, et neid sõrmuseid enam kätte ei saaks. Isegi endale sain sõrmused sõrme, aga jube piin on neid kanda, sest minu suurus on pigem 18-19mm. Müüki ma neid sõrmuseid igaks juhuks ei pane, sest oma väikse sõrme peal saan neid siiski aeg-ajalt kanda, et nende vastupidavus proovile panna. Eks siis julgen edaspidi müügiks ka sõrmuseid valmistada.



Ei teagi kohe kas raatsin seda klambrite komplekti ja sõrmust maha müüa. Esiteks sellepärast, et need (mõlemad sordid) klambrid ja sõrmus on minu elu esimesed katsetused ja pusimiseks kulus peaaegu terve igavik. Teiseks ei julge kindlalt lubada, et need kõik üldse ka kandmisele vastu peavad. Oma teada tegin küll kõik selleka, et nad katki ei läheks, aga ikkagi esimesed ju.

Suurte klambrite puhul tuleb arvestada ka seda, et nad pole 100% identsed. Pooled lehekujulised klaashelmed on tagumisel klambril natuke teistsugused, kuna mul polnud piisavalt palju ühesuguseid lehti ja ei tea ka seda, kus kohast neid juurde saaks tellida. Need lehekesed ostsin kunagi Tartust Roosi käsitööpoest, kuid see läks juba mõnda aega tagasi bankrotti:(









No comments:

Post a Comment