Pages

Thursday, October 14, 2010

Disainimajast natuke

Järjest rohkem hakkan kahtlema, kas see Disainimaja ikka on üks õige asi.
Alles nad küll üllatasid positiivse uudisega, kui võtsid ära kuulutuse lisamise eest 5-kroonise lisamistasu. Ja juba ma näen, kuidas iga ehtemeister lahmib omi ehteid sinna müüki panna. Paljudel pildid liiga udused või on ese fotol nii tilluke (nagu "lammas all paremas nurgas"), et asjast pole mingit õiget aimu võimalik saada. Ja info ka paarisõnaline, mis ei reeda toote kohta palju infot. Ja kui ma nüüd paneksin end ostja rolli, siis ausalt öelda ei viitsiks väga nende tuhmide ja pimedate ehtepiltide seast hakata lappama lootuses leida ka midagi asjalikumat. Eriti kui arvestada seda, et see koduleht on suhteliselt aeglase loomuga.

Lisaks leian, et üldse see Disainimaja ei paku võimalust eraldi aknas pilti suuremaks klikkida. Kõik välismaised konkurendid lasevad pilte suuremalt vaadata. Kõrvarõngaste jaoks üldiselt piisab Disainimaja poolt pakutavast pildisuurusest, aga kaelakeele tundub seda justkui juba väheks jäävat. Ärme siinkohal õlasallidest ega riideesemetest üldse räägi. Neil seal veel mööbli jaoks omaette rubriik ka. Kuidas peaksid sektsioonid ja söögitoa komplektid selle pisikese ruudukese sisse ära mahtuma?

Ja veel üks suur miinus on vähene külastatavus. Minu poekest oli tänase päeva jooksul külastanud tervelt 0 inimest. Sel nädalal on külastatud vaid 8 korda (neist pooled minu enda tehtud klikid) ja kuu jooksul tervelt 47 külastust (jällegi vist pooled klikid minu enda tehtud).
Ma saan ilma igasuguse reklaamita miljoniliste kasutajaskondadega välismaistes konkureerivates e-poodides ka rohkem klikke, mis sest et seal on palju raskem silma paista, kui meie tillukesel kodumaal.

Peab vist ikka oma äriplaani uuesti üles otsima:P

3 comments:

  1. Mõtlesin, et oleks täna ise ka Disainimajas šoppaja rollis. Vaatasin sokke ja kindaid, sest kudujat minust endast ei ole. Ja jube närvidele käis see liiga aeglaselt toimiv värk. Isegi avalehte ketrab terve igaviku. Ja kui paned backi, ka siis mõtleb üüratult kaua.

    Ja teine asi, mis mulle ka üldse ei sümpatiseeri, on see, eta valehel on ühed ja samad tooted liiga pikalt üleval. Paljudel müüjatel on poekestes hästi ilusaid ja ahvatlvaid tooteid ja neist saaks iga päev uue avalehe kujundada. Kui mõelda ennast jällegi ostja rolli, kes tahab aeg-ajalt midagi põnevat avastamas käia, siis peab juba avalehe muutumatuna püsimise tõttu kohe alguses pettuma. Justnagu polekski uusi ja põnevaid tooteid vahepeal juurde tulnud. Ja üldse, mille järgi sinna avalehele tooteid üldse valitakse? Omanike maitse järgi või? Aga kõigil pole ju meti ühesugune maitse. Äkki eelistab šoppaja hoopis midagi teistsugust.

    ReplyDelete
  2. Olen viimastel päevadel avastanud, et avalehel on hakanud tooted tihedamini vahelduma. Positiivne. Ainult et saaks nüüd asja kiiremini funktsioneerima ka.

    ReplyDelete
  3. Tere Juta,
    Avastasin sinu kommentaarid täiesti juhuslikult. Kurb on, et kui sul probleeme/ettepanekuid seoses Disainimajaga, siis sa ei pöördu otse meie poole. Kuidas me saame ennast parandada, kui me ei tea, mis Disainimaja kasutajal mureks on?
    Kiiruse osas: võtsime maha toodete loenduri ja nüüd on kiirus OK.
    Esilehe osas: Proovin seal tooteid vahetada iga päev.Vaid mõned harvad korrad ei ole selleks aega oma põhitöökoha ja pisipere kõrvalt, kuid üldiselt proovin seda teha iga päev. Ja heade fotode valik ei ole väga suur, nagu ka ise mainisid. Kui on nii paarkümmend müüjat, kelle fotod on alati head, siis kipuvad need tooted ikka esilehel korduma tahes tahtmata...
    Pildi suurus: Siiani ei olnud keegi kurtnud, et võiks saada pilti suuremaks klikkida. Uurin järgi mis selles osas teha annab.
    Sinu poest: Konkurents on igati teretulnud nähtus ja Disainimaja on "esimene lammas", omades sellise ülesehitusega poodi Eesti e-poodide maailmas. Kui sa näed, et saaksid paremini teha, siis palun. See annab omakorda meile indu ennast veel parandada ning paar väga hästi toimivad poodi suudavad kindlasti sõbralikult turu ära jagada.
    Sinu poe külastatavus: Mul on hea meel, et sa oled aktiivne ning müüd oma tooteid mitmes kohas, ka välismaa poodides. Ja et seal külastatakse sind rohkem kui Disainimajas... Eks Disainimaja on üks võimalus paljudest, kus oma loomingut realiseerida ning tark tegu on teha seda mitmes kohas, nagu teed sina. Disainimajast rääkides on poode, kes müüvad ennast kogu aeg tühjaks ja on neid, kes pole midagi müünud. Selles osas teeb valikuid ostja.

    Ma loodan, et sa ei pane minu kommentaare pahaks. Teinekord pöördu julgelt otse meie poole ja me proovime ennast paremaks muuta, sest meie kõigi eesmärk on ju üks: muuta ilus ja ainulaadne looming kodumaisele tarbijale võimalikult lihtsalt kättesaadavaks.

    Parimat soovides,
    Hedviga Disainimajast

    ReplyDelete