Pages

Saturday, September 5, 2009

VALMIS SAI:)

Tegin omale uue ehetemüügi blogi www.jutaehted.blogspot.com . Aega kulus selleks mitu ööd ja mitu päeva. Midagi pole teha, kui keegi KÕUst kiiremat ühendust ei paku.

Aga loodan, et uus blogilehekülg töötab paremini ja sellel on parem aadress ka. Uute ehete jaoks ei hakka ma seal enam uusi postitusi tekitama. Tegin igale ehterühmale oma kategooria ja sinna hakkavad samas stiilis pildid üles minema. Nii on kõiglile lihtsam. Külastajal lihtsam pilte vaadata ja minul lihtsam pilte sorteerida (müüdud ehteid maha võtta ja uusi üles panna).

Ja selgemad tellimistingimused pani ka leheserva üles.

Samas on alati võimalik ka tellimustöid küsida. Helmetagavara on mul üsna suur ja loodan, et leiame kindlasti lahenduse.

Samas ei jäta ma ka siinset blogi unarusse. Siia hakkan üles panema selliseid pilte, mis mul juba müüdud. Lihtsalt eputamise jaoks, sest kindlasti on paljud külastajad hoopis isetegijad ja käivad siin ideid ammutamas:). Ega ma kade ole.

No comments:

Post a Comment