Pages

Friday, September 11, 2009

Lumivalge korallkee



Vot sellise korallkee tegin ma mõnda aega tagasi tellimustööna. Lisaks veel ka kõrvarõngad. Aega kulus ikka ohtralt, kuid tulemusega olen ise ülimalt rahul. Kui ma seda tegema hakkasin, siis kirusin end maapõhja, et oli mul vaja üldse seda tellimust vastu võtta. See on ju mul elu esimene korallkee. Kõrvarõngaid olen varemgi teinud, kuid kee tegemine on kõrvakatega võrreldes oluliselt aeganõudvam. Aga kuna tulemus oli minu arust hea, siis olen valmis veelgi samalaadseid tellimusi ette võtma. Niisama laatadel müümiseks ma siiski ühtegi keed valmis ei teeks, sest Rital on neid juba mõningase varuga tehtud ja me müüme nagunii laatadel omi ehteid kõrvuti.

Ja selline nägid kee ja kõrvarõngad välja minu kaelas. Ma pole just kõige parem eksemplar nende eksponeerimiseks, kuid paremat polnud hetkel majast võtta. Meessoost persoonid oleksis palju hullemad olnud.

No comments:

Post a Comment