Pages

Tuesday, September 1, 2009

September on käes

Lõpuks ometi on mul mahti mõned pildid siia üles panna. Suvi on teadagi kiire aeg ja siis pole aega kaunist päikest ehete tegemisega ära raisata. Aga nüüd hakkavad õhtupoolikud pimenema ja see on paras aeg nokitsemiseks:)

Siin nad siis ongi:
Esiteks kaelakeed: müügil müügiblogis http://www.jutaehted.blogspot.com/



See on minu elu esimene ogalala, mida ma maha müüa ei kavatse. Esiteks olen seda juba mitmeid kordi ise kandnud ja teiseks tuli natuke liiga pehme välja. Aga muidu olen ise sellega väga rahul ja edevuse mõttes panin pildi siia üles:)









See on minu elu teine ogalala, mida ma ka kahjuks (või õnneks) maha ei taha müüa. Kinnitus tuli sellel natuke "ohtlik" välja, mistõttu on oht, et kee võib kalelast kaduda. Seega kannan seda parema meelega ise, sest see on natuke targem variant, kui minu kaelast ära kaob, vähemalt ei ole ükski kliet sellepärast õnnetu.

Aga pildi panin jällegi edevuse pärast siia üles:)

No comments:

Post a Comment