Pages

Sunday, August 14, 2011

Ma olen ikka täitsa haige:D

Kui veel mõned päevad tagasi arvasin, et võiks osa oma pärlitagavaradest maha müüa, siis praegu tuli kadedusehoog peale. Olen ju raske vaevaga selle tagavara omale kogunud ja kahju oleks justkui hetkega kõigest loobuda. Vaesemaks see mind ju kuidagi ei tee, kui need helmed mul karbikestes kotikestes oma aega ootavad:P

Ma ei raatsiks muidugi ka ühtegi ehet maha müüa, nad ju kõik nii ilusad. Aga mis sa hädaga teed, kui enam kappidesse asjad ära mahtuda ei taha (ok-ok, nii hull just asi pole, aga asju on mul sellegipoolest hästi palju). Tahes tahtmata ei jõua ma ju kõike ise ära kanda. Noh ja eks ole ju päris palju raha ka oma tagavaradesse kinni talletatud ja vaja ju oma hobi järkusuutlikuna hoidmise nimel vahepaeal uute materjalide jaoks midagi teenida.

Nii et KÕIK EHTEID OSTMA:)!!! Juta Ehted

No comments:

Post a Comment