Pages

Saturday, December 12, 2009

LAUKA ÖÖLAADA meeldetuletus

Ärge siis ära unustage, et 17. detsembril on Laukal öölaat. Olen kindlasti kohal. Üritus peaks pihta hakkama kell seitse õhtul.
Kahju, et see toimub koori lauluprooviga samal ajal, kuid midagi ei ole teha. Vabandan juba ette koorikaaslaste ees, et järjekordselt proovist puudun. Veel eile lubasin suure suuga, et olen kindlasti kohal, kuid siis ei mõelnud ma üldse, et samal ajal on ka laat. Aga ühte ma võin küll lubada: ma harjutan kindlasti laulmist muul ajal ja usun, et alt esinemisel hätta ei jää;)

Aga kõik teised on oodatud laadale, sest see üritus saab päris vahva olema. Päkapikud meisterdavad selleks ajaks hunniku piparkooke, villivad termostesse teed ja kohvi. Poole kõrvaga kuulsin, et tulemas on ka mingit šouvärki, nii et kes arvab, et tal on raha otsas ja osta ei saa midagi, siis kohale võib tulla sellegipoolest.
Ja kui kellelgi veel jõulukingid ostmata, siis naisterahvale sobib väga hästi üks ilus ehe kingituseks.

No comments:

Post a Comment