Pages

Thursday, December 3, 2009

JÕULUMÜÜK KÄRDLAS

Müüdud kõrvarõngad.























Selle kõrvarõngapaari kinkisin Reilile jõuludeks (päkapikkude ja jõuluvana abiga)





Müüdud pusakeed









Selle kee võtsin niisama jõulude ajal kasutusse, seega pole see enam müügil.





Müüdud ogalala







ja kaelavõrud.






Osad minu ehted on nüüd ametlikult Kärdlas jõulumüügis. Jõulumüük toimub Heltermaa mnt. 10 (Relle poe majas maanteepoolses otsas). Viisin sinna paraja portsu pusakeesid, kaelakeesid, kaelavõrusid, kõrvarõngaid, patsikumme, jõulukaarte, kangast kinkekotte, mõned vööd ja ühe õlasalli. Seal on lisaks minu käsitööle veel palju muudki põnevat, nii et tasub kindlasti läbi astuda.

Enamus asju, mis ma sinna müüki viisin, on sellekohaselt ära märgistatud ka minu ehtemüügi blogis http://www.jutaehted.blogspot.com/

Neid ehtepilte mul müügiblogis pole.

Näiteks heleroheline ogalala 175 eeku ja sinna juurde sobivates toonides käevõru 45 eeku. Oranž korallkee samuti 175 eeku. Kangast lillerosettidega kee läks müüki 60 krooniga ja kõrvakad 30 eeku.
Ka need kõrvakad on 30 eeku.




Need pusakomplektid on 150-kroonise müügihinnaga:)




Lilledega kõrvarõngad (nii ülemised kui ka alumised) on 50 eeku, sametistele suurematele kinkekottidele pakkusin müügihinnaks 25 eeku ja pisematele (erinevad) 8,-


Jõulukaarte tegin kahes erinevas stiilis. Pildil on kaardil "pakutrükis" motiiv Hiiumaa lumeräitsaku kindakirjast. Tegin veel viimasel õhtul koos pojaga ka sädelevate tähekestega (kleepsud) kaarte. Taust samasugune nagu pildil. Kahjuks ei jõudnud pili teha, jube kiireks läks

Lisaks ei jõudnud ma pildistada ka oma kõlavöösid ja valget õlarätikut. Neid peate oma silmaga ise kaema minema.

Vaadake ka minu laadapostitusi, et info kaduma ei läheks
http://juta230.blogspot.com/2009/11/jouluoo-laat-laukal.html
http://juta230.blogspot.com/2009/11/joulu-kasitoolaat-kardlas.html

No comments:

Post a Comment