Pages

Saturday, June 19, 2010

KRT. Äriplaan läks aia taha.

Võin nüüd oma saladusega lagedale tulla, sest keegi teine on minu idee juba teoks teinud. Juhtusin isetegijast lingi leidma www.disainimaja.ee ja avastasin, et see on just see koduleht, mida mina teha kavatsesin. Oleks ma varem juba sellest lehest teadlik olnud, siis poleks ma üldse oma kallist aega äriplaani kirjutamise peale kulutanud. Kahjuks pole vist teist samasugust lehte mõtet küll looma hakata:(

Ainult et Disainimajal on võrreldes minu ideega üks suur miinus. Neil on toote lisamistasu 5 krooni. Minu äriplaani järgi tootele lisamistasu ette nähtud polnud. Plaanisin võtta vaid müügitehingu toimumisel 10-15% müügihinnast vaevatasuks.

Palun nüüd tormilist vastukaja selle postituse kommentaaridesse, kui keegi ikka väga soovib, et ma teeksin oma kodulehe valmis.

3 comments:

  1. Minu arvates võiksid küll selle lehe teha, sest kuigi ma ise disaini maja kasutan, siis see 5 krooni on päris krõbe.

    Igaljuhul mina olen poolt

    isetegija Finglas

    ReplyDelete
  2. Ma nüüd mõtlesin ja seedisin seda asja. Kui mina teen oma äriplaani täide viimiseks esialgu suuri kulutusi, et teha midagi sellist, mis juba tehtud, kuid kuulutuse lisamine on tasuta, siis paneb natuke kõhklema küll. Karta on, et kui mina tõmban hinna alla, siis teeb seda ka konkurent. Ja kokkuvõtteks jään mina ikkagi ahvijaks ja minu risk oma ettevõttega p...sse kukkuda on täiesti olemas.
    Aga ma veel uurin seda asja. Kui ma oma äripaanile sihtfinantseerimise peale saan, siis teen asja teoks.

    ReplyDelete
  3. Ma arvan ka, et tasub ikka teha. Lisaks on Disainimajal veel filtritega puudusi ja konkurents on teile mõlemale kasulik. Kindlasti annab seal peale filtrite ka muud teistmoodi teha. Kasvõi erinevaid maksmisvõimalusi nagu osta.ee-s.

    ReplyDelete