Pages

Monday, May 31, 2010

Esimesed vasikad läksid aia taha

Proovisin just ebay-sse mõned ehted müüki panna, kuid kahjuks ei saa ma mingile asjale vist pihta. Nii et esimesed vasikad läksid aia taha. Nimelt ma ise näen oma müüdavate asjade nimekirjas neid ehteid, mis ma üles laadisin, aga kui otsin vastavatest kategooriatest, siis minu asju seal pole. Kui klikin enda kasutajanimel, siis ka ei näita mul ühtegi müügis olevat eset. Ometi on asjad üles laetud. Mitu tundi pusisn, et asja paremaks saada. Esialgu ei saanud sellegagi hakkama, et shipping oleks worldwide. Viimase toote juures leidsin õige nupukese üles, aga eelmisi saan saata vaid United Statesi. Ausalt öelda on mul neist paarist tunnist kahju, sest selle ajaga oleksin ma suutnud valmis teha täpselt sama palju ehteid, kui ma praegu nende ülespanekuga vaeva nägin.

PS! Kuna ma ei oska bloggerisse emotionikoone lisada, siis palun kujutage ise iga lause lõppu üks kuradisarvedega-punane-hambad-ristis ikoon.

POSTITUSE UUENDUS PAAR TUNDI HILJEM!
Hetkel olen päevakeskuse arvutis ja kõik on ilusti näha. Vaadake ka!

2 comments:

  1. Ringvaate saates räägiti midagi, et otsitakse käsitööd tegevaid inimesi, kes käsitööd teeks, mida siis turistidele poes/hotellides müüa või kuidagi ühendada ja koondada neid tegijaid. Ma nii poole kõrvaga kuulasin aga see võiks sulle huvi pakkuda küll, ühendust võis võtta aadressil post@craftcenter.ee ( vist oli nii) Sinu need Hiiumaa kividest ja heegeldatud ja polümeerist ehted sobiks sinna kenasti( seal olid mingid tingimused ka, et tasub siiski uurida :)).

    ReplyDelete
  2. Ma vist juhtusin sama saadet nägema. Ainult et olin nii unine ja ei märganud kontakte meelde jätta. Läks ühest kõrvast sisse ja teisest välja.

    ReplyDelete